dinsdag 5 februari 2019

Update


Goedemiddag allemaal,

Ik ben net weer terug uit het ziekenhuis na het maken van de thorax scan. Pff.. wat een gedoe, maar... ik heb het weer gered. Dit was de laatste, gelukkig. Deze was nodig omdat de tumor nog steeds niet is gelokaliseerd. Waarschijnlijk omdat ik toen niet op mijn rug kon liggen ivm pijn en benauwdheid en een gedeelte van de scan gedaan is terwijl ik op mijn zij lag. 
Vanmorgen moest ik nuchter verschijnen, dus ook zonder pijnstilling. En het valt niet mee om dan zo lang stil te liggen op zo'n oncomfortabele 'tafel'. Omdát ik daar zo'n moeite mee heb, hebben ze meteen ook maar de bestralings-gebieden op mijn lijf getekend. 

Ik ben nu een wandelend kunstwerk, in de stijl van Mondriaan.. 🤣 
De bestralingen (in totaal 33) zullen volgende week dinsdag beginnen, 5x per week. Die dinsdag (de 13e) is dan ook meteen dag 0 van de 2e ronde chemo. Dus naast de bestraling ook bloedonderzoek, wegen, enz. Woensdag word ik dan opgenomen voor 2 dagen en krijg ik naast dagelijkse bestraling ook de nieuwe ronde chemo. Bijzondere Valentijnsdag dit jaar. 😉
Vrijdag mag ik dan weer naar huis. Hopelijk word ik niet al te ziek van alles, maar ik hou overal rekening mee. Voorlopig voel ik me eigenlijk nog steeds wel ok. De kortademigheid lijkt iets minder te zijn, praten gaat makkelijker. 

Zo, jullie zijn weer op de hoogte, ik ga aan een broodje met een kop koffie! Fijne dag verder en tot de volgende ronde.

Brigitte



4 opmerkingen:

  1. Sterkte volgende week. Ik hoop dat alles goed gaat en komt! Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toi,toi,toi, sterkte en een dikke kus voor jullie allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOK WIJ WENSEN ,
    JE STERKTE MAAR JE HEBT EEN GOEDE MAN GENOEMD JOS
    AAN JE ZIJDE

    BeantwoordenVerwijderen